fbpx
חני רוזנברג
חני רוזנברג

נטורופתיה וקוסמטיקה טבעית

שמן קוקוס, באמת מנקה את הפנים?

מי לא שמע על שמן קוקוס ועל חלק מהיתרונות שלו? אני מאמינה שמרבית הנשים שמעו, בפרט אלו שאוהבות טיפוח טבעי ובריא.

בתקופה האחרונה יש טרנד לשימוש בשמן לניקוי הפנים ולשימוש בקרם לחות. אני בעד, כל עוד הוא מתאים לסוג העור שלכם ואתם משתמשים בו בצורה נכונה.

ראשית, אני רוצה לנפץ מיתוס אחד שגרם לכמה לקוחות שלי בעת השימוש בשמן לשינוי במרקם ובמראה הטבעי של העור ותכיף תבינו למה הכוונה: ניקוי עור הפנים עם שמן קוקוס, כדאי או לא כדאי?

השימוש בשמן קוקוס התחיל לפני שנים רבות דווקא לשיער ולא לעור הפנים. בגלל העובדה שהשמן מתחמצן הכי פחות מהר משאר השמנים האחרים שאנחנו מכירים, הפיקו ממנו סרום לשיער שישמן וישפר את המראה של שיער יבש לשיער מבריק. השימוש בשמן לשיער נמשך שנים ארוכות והשמן הזין את השיער וגרם לו להיות רך ונעים. בתקופה האחרונה החליטו להשתמש בו גם לעור הפנים. חובה לציין ששמן קוקוס הוא שמן עם מולקולות גדולות ולכן לא חדיר לעור! כלומר, השימוש בו יהיה אך ורק חיצוני בלבד. הוא שמן כבד מאוד ולכן לא מתאים לכל סוגי העור!

בטח גם שמעתם שכדאי להפסיק להשתמש בסבון פנים שמייבש את העור ובמקומו להשתמש בשמן קוקוס לניקוי עור הפנים… בטוחה ששמעתם, לפחות חלקכם.. אז אם אתם יודעים עכשיו שהשמן הוא כבד מאוד, עם מולקולות גדולות שלא חדירות לעור אז מה הבעיה שהוא יחליף את הסבון? התשובה היא ששמן מנקה שמן בלבד, ז"א שהשמן מנקה פזה שומנית ולא פזה מימית… מה שמסביר שהליכלוך לא מתנקה לגמרי מהעור והמים המלוכלכים נשארים. סבון הוא היחידי שמנקה פזה מימית ופזה שומנית יחד ולכן מתאים ביותר לניקוי עור הפנים. זה נכון שהנטייה של הסבונים לייבש את העור אבל גם לזה יש פיתרון: לא כל הסבונים מייבשים, בסבון טבעי אין חומרים כימקלים חזקים ובחלקם יש לחות גבוהה שמחזירה את הלחות מהעור ואם אתם משתמשים בסבון שמייבש, לאחר הניקוי תמרחו קרם לחות להחזיר את הלחות שאבדה, וכאן הבעיה נפתרה.

אז להשתמש בשמן קוקוס לניקוי הפנים?

תשובה:

אפשר, אם העור יבש ואם משלבים לאחר מכן מי פנים שינקה פזה מימית. לעור שומני או מעורב לא ממליצה לנקות את העור עם שמן קוקוס, לדעתי אין על הסבון ולא פלא שסבון זה אחד המוצרים הראשונים שיצרו בקוסמטיקה. יש לו חשיבות גדולה מאוד לניקיון העור והגוף ולא כדאי לוותר עליו בכזאת קלות,

הגיעו אלי מספר בנות לקליניקה לאחר שהפסיקו את השימוש בסבון והתחילו לנקות את העור עם שמן קוקוס ולא מבינות איך זה שפתאום הופיעו פצעונים על הפנים והעור מרגיש שומני יותר ופחות נקי. עכשיו גם אתם מבינים מדוע זה קרה ומה נכון לעשות…

לעור הפנים השמן לא ממש מתאים, אבל שימוש בשמן לשיער – תרגישו חופשי ואפילו תקבלו ממני מרשם לסרום לשיער יבש:

פשוט מאוד- קחו כמה טיפות של שמן קוקוס על הידיים ומרחו ישירות על קצוות השיער. זה הכל, כמה פשוט, כמה מצוין.

שמן קוקוס לניקוי עור הפנים

אולי גם יעניין אותך:

ערכה לטיפול בסבוריאה בקרקפת

הערכה לסבוריאה היא ערכה טבעית, עם שילוב של צמח מרפא, שמנים אתריים וצמחיים הנספגים בעור וגורמים לשינוי ממשי!

הערכה כוללת:

משחה לסבוריאה בפנים – Sebofixi cream

משחה לסבוריאה בפנים, היא טבעית עשויה משמנים ומטפלת באדמומיות, קילופים וקשקשת בעור. מצוין לבעיית סבוריאה בכל הרמות בפנים ובקרקפת. מכיל שמן סקוואלן הידוע בתכונותיו כמשקם עור, אקסטרקט צמחי מרפא לריפוי העור מאדמומיות וקילופים.
כמות: 60 מ"ל
רכיבים: סקוואלן משמן זית, גליצרין, שמן לבנדר, אלוורה, פטשולי וצמחי מרפא שונים.

שמפו לסבוריאה – Sebocare shampoo

השמפו נרקח מצמחי מרפא ושמנים באיכות גבוהה המאזנים את בלוטות החלב בקרקפת, מזינים ומרככים את העור. אינו מכיל חומרים כימיים כגון SLS.
לשמפו יש תכונות של אנטי פטרייתי ואנטי דלקתי כתוצאה מכמות הצמחים הגבוהה שיש בו ועוזר להסיר קשקשת ולהשמיד חיידקים שמצטברים מתחת לעור וגורמים לאדמומיות וגרד.
מכיל: מינרלים מים המלח, אלוורה, לבנדר, שמן זרעי ענבים, רוזמרין, גרניום.
כמות: 500 מ"ל

ערכה לסבוריאה בפנים

סבוריאה בפנים – טיפול

הרבה אנשים מכלל האוכלוסיה, נשים וגברים סובלים מסבוריאה בפנים. לא פשוט להיפטר ממנה כיוון שיש קשר הדוק בין סבוריאה לבין לחץ נפשי, והיום, מי לא נמצא בלחץ? לכן הטיפול בה קשור למצב הנפשי שלכם.
לאחר שנים של מחקרים, בדיקות וניסיונות אין סופיים לייצר מוצרים שעוזרים בדרך הטבעית למחלת הסבוריאה בפנים, ייצרתי את הערכה המושלמת להרגעת העור, הפחתת אדמומיות והחזרת השקט הנפשי והביטחון האישי לחייכם.

טיפול בסבוריאה בפנים דורש שימוש יום יומי במוצרים והתמדה בהרגלי אכילה נכונים וטיפול בלחץ ובמתח, גם אם אינכם מרגישים לחוצים כרגע.

אז מה יש בערכה?

משחה לסבוריאה בפנים – Sebofixi cream

משחה לסבוריאה בפנים, היא טבעית עשויה משמנים ומטפלת באדמומיות, קילופים וקשקשת בעור. מצוין לבעיית סבוריאה בכל הרמות בפנים ובקרקפת. מכיל שמן סקוואלן הידוע בתכונותיו כמשקם עור, אקסטרקט צמחי מרפא לריפוי העור מאדמומיות וקילופים.

כמות: 60 מ"ל

רכיבים: סקוואלן משמן זית, גליצרין, שמן לבנדר, אלוורה, פטשולי וצמחי מרפא שונים.

סבון מצמחים – Active

ערכת התנסות לטיפול פנים טבעי
ערכת התנסות לטיפול פנים טבעי

סבון נוזלי טבעי מקמומיל

סבון פנים טבעי מחומרים טבעיים בלבד, מנקה ומחטא את עור הפנים, אינו מייבש ומשאיר תחושת רעננות וניקיון.
סבון פנים על בסיס ג'ל וקמומיל בניחוח משכר, מכיל תמציות צמחים הצמח קמומיל ידוע בתכונותיו כמרגיע ונגד חיידקים.

כמות: 30 מ"ל

קרם עיניים עשיר

קרם עיניים שלנו נרקח במיוחד לעור העדין מסביב לעיניים. הקרם מכיל חומצה היאלרונית, שמנים צמחיים ושמנים אתריים כמו: לבנדר וסנדלווד השומרים על העור מפני הזדקנות. הקרם עדין ונעים למגע, מתאים לכל סוגי העור. בקרם יש כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים מים המלח המונעים הזדקנות מוקדמת של העור. מומלץ למרוח כל יום כמות קטנה מאוד של קרם מתחת לעיניים. 

כמות: 6 מ"ל

קרם ידיים

 קרם ידיים מומלץ בריח הדרים לריכוך והזנת עור הידיים בכל עונות השנה ולכל גיל. נספג במהירות ואינו משאיר תחושת שמנוניות.

כמות: 15 מ"ל

קרם יום חומצות

קרם חומצות אנטי אייג'ינג טבעי וייחודי עשיר בלחות, בעל תמציות צמחים טבעיות, ויטמינים ומינרלים רבים הנלחמים בהזדקנות העור.

כמות: 15 מ"ל

הקרם מכיל חומצה היאלורונית בריכוז גבוה לתחושת משי, מילוי קמטים ומראה מוצק וגמיש לאורך כל היום. בעל ספיגה מהירה

פילינג חומצות

פילינג חומצות הוא פילינג ייחודי על בסיס ג'ל וכדוריות שמן ויטמין E טהור. פילינג חומצות מסיר תאים מתים שהצטברו על העור ומשאיר את העור נקי ורענן. מתאים לכל סוגי העור

כמות: 15 מ"ל

 

מסכת לחות והזנה

מסיכת לחות מחימר לבן, תמציות צמחים והרבה לחות, לרעננות וחידוש העור. נעימה ומריחה נפלא! מעניקה לעור תחושת משי ולחות מירבית לזמן ממושך. מומלץ לשימוש פעמיים בשבוע. מתאים לכל סוגי העור.

כמות: 15 מ"ל

 

דילוג לתוכן